Polityka jakości

 

Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o. prowadzi działalność polegającą na:

  • ujmowaniu, uzdatnianiu i dostarczaniu wody
  • odbiorze i oczyszczaniu ścieków
  • budowie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z przyłączami
  • budowie, remontach oraz bieżącym utrzymaniu i konserwacji dróg, ulic, placów i chodników
  • świadczeniu usług w zakresie wywozu i unieszkodliwianiu nieczystości stałych i płynnych oraz realizowaniu zleceń związanych z utrzymaniem czystości i porządku w mieście
  • transporcie pasażerskim miejskim

Aby zaspokoić wymagania i oczekiwania klientów oraz odnieść finansowy sukces realizować będzie poniższe cele biznesowe:

  • dla Klientów:
    1. wysoka jakość obsługi Klienta
    2. płynność i terminowość w realizacji usług
    3. współpraca z naszymi klientami i partnerami w atmosferze wzajemnego zaufania i poszanowania
    4. wysoka jakość świadczonych usług, zgodnie z wymogami, oczekiwaniami i obowiązującymi standardami
    5. szybka i skuteczna interwencja w przypadku awarii
    6. obniżenie ilości reklamacji
  • dla rozwoju firmy:
    1. pozyskiwanie nowych Klientów
    2. rozszerzenie zakresu świadczonych usług
    3. wykorzystywanie nowych technologii
    4. zwiększenie konkurencyjności
    5. promowanie firmy na zewnątrz
  • dla finansów firmy:
    1. zwiększenie obrotów
    2. utrzymywanie płynności finansowej
    3. racjonalne zarządzanie finansami
  • dla działania firmy:
    1. skuteczne zarządzanie procesami firmy poprzez ISO 9001:2008
    2. doskonalenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008
    3. podnoszenie kwalifikacji pracowników
    4. przestrzeganie wymagań dotyczących ochrony środowiska w zakresie oczyszczania ścieków i gospodarki odpadami
    5. zapewnienie efektywnej współpracy między oddziałami firmy

 

Brak możliwości komentowania